لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

جهت کسب اطلاعات در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97 با مشاورین صدای مشاور در تماس باشید.
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

با توجه به توضیحاتی که در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 گفته شد، دانشگاه آزاد در چند سال گذشته علاوه بر پذیرش بر اساس کنکورسراسری، به طریق بدون کنکور هم دانشجو می پذیرد. هرساله استقبال زیادی از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می شود، داوطلبان دقت داشته باشند مدرک فارغ التحصیلی دریافتی در رشته های با آزمون سراسری و بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همه ی داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته در هر دو دوره با آزمون و بدون آزمون اقدام کنند. هیچ محدودیتی در هر 5 گروه هنر، زبان، ریاضی، تجربی و انسانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته و همینطور تعداد آن در دوره بدون آزمون نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر روی مقاله های با لینک آبی کلیک کنید در صورت داشتن سوال بعد از مطالعه می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

دانلود لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

دسترسی به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد96 - 97


داوطلبان عزیز دقت داشته باشند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 96 بیش از 90 درصد از رشته های کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور می باشد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی به شما داوطلبان عزیز توضیحاتی را ارائه دهیم، باید این موضوع را بیان کنیم که تمامی رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد به دو دسته رشته های علوم پزشکی و رشته های غیر پزشکی تقسیم می شوند. داوطلبان عزیز دقت داشته باشند تمام رشته های غیر پزشکی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند بنابراین تمامی داوطلبان برای تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد قادر خواهند بود که در کلیه رشته های مهندسی، رشته های علوم انسانی، رشته های زبان های خارجه، رشته های هنر و رشته های علوم تجربی شرکت نمایند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند  که برای تحصیل در تعداد کمی از رشته های پرطرفدار و پر متقاضی در دانشگاه های معروف دانشگاه آزاد، می بایست از طریق آزمون سراسری قبولی در آن ها را کسب نمایید. در مقابل تمامی رشته های پزشکی در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را نخواهید دید چرا که حتما می بایست برای شرکت در رشته های پزشکی در آزمون سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایید. به محض اعلام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی، لینک دانلود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای دسترسی و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید. 

 

شرایط تحصیل در دانشگاه های دوره مجازی دانشگاه آزاد 96

داوطلبان دقت داشته باشند کلاس های دوره های مجازی بصورت الکترونیکی و غیر همزمان برگزار خواهد شد به این صورت که همه ی دانشجویان می توانند با استادان خود ارتباط برقرار کنند و در کلاس درس حضور یابند. البته دانشجویان دقت داشته باشند در بعضی از موارد در واحدهای آزمایشگاهی و مواردی که نیاز به نتیجه فوری می باشد دانشجویان و استادان باید همزمان وارد سیستم اینترنت شوند. 
دانشجویان با استفاده از تکنولوژی اینترنت، نیازی به حضور فیزیکی در کلاس های آموزشی ندارند چرا که در دوره مجازی دروس و برنامه های آموزشی از طریق اینترنت به دانشجو ارائه داده میشود.
امتحانات یک نیمسال شامل میان ترم و پایان ترم ، برای آموزش وارزشیابی دانشجو به کار میرود. برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط تحصیل دردانشگاه های دوره مجازی می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

 


نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت


در این قسمت توضیحاتی در رابطه بااستفاده از نرم افزار تکمیل ظرفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که در نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای شما به این صورت دسته بندی کرده ایم که عنوان خوشبینانه را در صورتی برای شما به کار میبریم که اگر تراز شما کمتر از تراز قبولی یک رشته محل باشد و این فاصله بیش از 100 تا باشد آن رشته محل را برای شما اینگونه نامگذاری مینماییم و در صورتی که در بازه +100 و -100 تا تراز فاصله داشته باشد از عنوان منطقی استفاده نموده و در صورتی که تراز شما بیشتر از تراز قبولی یک رشته محل باشد و این فاصله بیش از 100 تا باشد از عنوان بدبینانه استفاده می نماییم. بنابراین پس از این که ترازتان در زیر گروه 1 و زیر گروه 2 و رتبه کشوری را در نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 وارد نمودید نرم افزار بر مبنای الگویی که توضیح دادیم لیستی از رشته محل هایی را به شما نشان خواهد داد که بر اساس آن شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را خواهید داشت بنابراین برای دسترسی و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

منبع :  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 - 97

 

 





:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی, رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آازد ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: